علی لهراسبی با «دلنوازان» و «فاصله ها»

علی لهراسبی با «دلنوازان» و «فاصله ها»

  پس از موفقيت هايي كه علي لهراسبي با «دلنوازان» و «فاصله ها» تجربه كرد ، اين بار اين خواننده با «خداحافظ بچه» به ملاقات دوستدارانش آمده:
بيشترين وسواس و سخت گيري ها را دارم....

 

 

علي لهراسبي امسال جزو پر خبر ترين خواننده هاي پاپ داخلي بود كه پس از انتشار آلبوم «تصميم» ، جنجالهاي فراواني در حول و حوش اش بوجود آمد و به هر حال سال شلوغ و پر دردسري را تا كنون تجربه كرده. اين خواننده كه هميشه در بحث خواندن تيتراژهاي تلويزيوني جسارت و شهرت بالايي را در بين اهالي موسيقي داشته، در ماه رمضان هم با يك كار جديد به تلويزيون برگشته تا باز هم سريال «تيتراژخواني » هاي او بعد از «دلنوازان » و « فاصله ها» وارد مرحله اي جديد شود.
حضور او به عنوان خواننده تيتراژ سريال پربيننده شبكه سه در ايام ماه رمضان «خداحافظ بچه » باعث شد سراغي از او بگيريم.

پيشنهاد خواندن تيتراژ سريال «خداحافظ بچه» از كجا و چظور به تو شد؟
حدود چهل روز قبل بود كه تهيه كننده اثر آقاي هاشمي با من تماس گرفتند و موضوع را عنوان كردند. بعد در جلسات مختلفي كه با هم داشتيم در مورد كليت و موضوعيت كار با هم صحبت كرديم و اين جلسات تا به نتيجه نهايي رسيدن، ادامه پيدا كرد. بيشتر موضوعيت بحث و تبادل نظراتمان در مورد متن ترانه بود كه بيشتر و بهتر به سناريو و داستان سريال بخورد و وقتي به نتيجه رسيديم، من كارم را شروع كردم. در ابتدا چند اتود اوليه براي كار زده شد و همين طور جلو رفتيم تا بالاخره به نتيجه دلخواه رسيديم.

پس باز هم مثل هميشه همان سخت گيري ها و وسواس هاي براي خواندن يك ترانه در اصطلاح «تيتراژي» از سوي تو وجود داشته ؟
قطعا همين طور بوده و هست. من هميشه براي اينكه كارم در حد و اندازه هاي مخاطبم و انتظاراتشان باشد، بيشترين وسواس و سخت گيري ها را دارم. ديگر در حال حاضر در جايگاهي نيستم كه بخواهم ريسك كنم. بايد حتما بهترين ها را براي مخاطبم بسازم.

تو بعد از گل كردن «فاصله ها » و «دلنوازان» در بين مردم، بلافاصله آلبوم جديدت را در بازار موسيقي منتشر كردي و كنسرت هايت با شور و شوق دوستدارانت همين طور پشت سر هم برگزار شد. اين بار هم اين روند و رويه را قرار است دنبال كني؟
آلبوم جديد كه قطعا نه. چون هنوز در مراحل ابتدايي توليد اش است ولي موسيقي روز به روز در حال پيشرفت است و از حركت باز نمي ماند. من هم برنامه ريزي هايي را دارم . براي كارم و براي آينده كاري ام. بعد از اين سريال و اين تيتراژ هم مخاطبان ام بايد منتظر غافلگيري هاي بزرگتري باشند. اتفاقات خوبي در راه اند.

در مورد شعري كه براي اين كار انتخاب كردي چقدر موضوعيت سريال نقش داشت؟
قطعا خيلي اهميت دارد. ولي در هر صورت من بايد تمركز ام روي اين باشد كه اين قطعه هم به صورت تيتراژ براي اين سريال بتواند خودش را نشان دهد و هم به صورت مجزا هويت داشته باشد. يعني اگر اين قطعه را كسي بدون اينكه سريال را هم ببيند ،بشنود بتواند با آن ارتباط برقرار كند. اگر اين سريال هم نبود و قرار بود كار بصورت تك تراك منتشر شود، فقط اسمش ايني نمي شد كه الان شده و من اسمش را «تو مي بخشي» مي گذاشتم. ولي چون اتفاقات اين سريال جوري پيش خواهد رفت كه به اين اسم كنوني مربوط مي شود، اين اسم انتخاب شد .
ولي آن هويت اصلي هم حفظ شده و در خارج سريال هم همه مي توانند با آن ارتباط بگيرند.

بقيه تيتراژ هاي امسال را هم شنيده اي؟
بله . دوستان و همكاران به هر حال زحمت كشيده اند و كارهايشان را به نحو احسن انجام داده اند.

كدام كار امسال را بيشتر از بقيه دوست داشتي؟
كار گروه «سون» را خيلي دوست داشتم و به نظرم كار آنها امسال ار بقيه بهتر بوده.

چه برنامه هايي براي آينده داري؟
بعد از كنسرت تهران خيلي انرژي گرفته ام. انگيزه زيادي براي كنسرت دارم و مي خواهم باز هم آن لحظه ها تكرار شوند. در حال يك سري برنامه ريزيهايي هستم كه اميدوارم زودتر به جمع بندي هاي لازم برسيم كه بتوانيم برنامه هاي جديد را با كيفيت بهتر اجرايي كنيم.

موسیقی ما

23 آذر 1391
نظرات

بستن